-
Psycholog, terapeuta pedagogiczny
Eliza Komar
Z wykształcenia psycholog, politolog oraz terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Terapia pedagogiczna. Stale poszerza wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Zgłębianie zagadnień z obszaru terapii trudności w uczeniu się, w tym wspomaganie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym pod kątem nabycia przez nie gotowości szkolnej od dawna stanowi jej pasję. Uwielbia pracę z dziećmi i to uczucie satysfakcji, gdy obserwuje postępy swoich podopiecznych.
Oferta zajęć z terapeutą:
-
Terapia – zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Regularna terapia pedagogiczna, czyli oddziaływanie na przyczyny (tj. zaburzone analizatory, funkcje, ich integracja) i przejawy trudności w uczeniu się. Pomoc w zakresie dysleksji, dysgrafii, dysortografii (a więc problemów np. z: czytaniem, pisaniem, myleniem podobnych liter, stosowaniem reguł ortograficznych, rozumieniem czytanego tekstu, niskim poziomem grafomotorycznym, koncentracją uwagi, pamięcią) uwzględniająca opracowanie indywidualnego programu terapeutycznego. Częstotliwość spotkań jest dostosowana do indywidualnych możliwości dziecka i jego potrzeb.
Spotkanie 45 min
-
- PLN
-
Diagnoza dziecka pod kątem ryzyka dysleksji
Cykl testów, obserwacja i wywiad z rodzicami mający na celu ocenę ryzyka dysleksji. Propozycja dla dzieci w wieku przedszkolnym o nieharmonijnym rozwoju lub zaobserwowanych deficytach poznawczych. Wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna może znacząco zmniejszyć a nawet uchronić dziecko przed niepowodzeniami w karierze szkolnej.
Przygotowanie pisemnej diagnozy wraz z zaleceniami terapeutycznymi.
2 spotkania po 50 min
-
- PLN
-
Badanie dojrzałości szkolnej
Cykl testów sprawdzających dojrzałość w zakresie funkcji i procesów poznawczych, poziomu sprawności ruchowej, w tym grafomotorycznej, ocena gotowości szkolnej w zakresie emocjonalno-motywacyjnym oraz społecznym, obserwacja dziecka i wywiad z rodzicami. Przygotowanie pisemnej diagnozy wraz z zaleceniami terapeutycznymi oraz propozycjami ćwiczeń i zadań do pracy z dzieckiem. W przypadku chęci czy potrzeb rodziców możliwe jest spotkanie w celu omówienia wyników badania oraz konsultacja za 2-3 miesiące w celu oceny postępów pracy i uzyskania dalszych zaleceń.
Dwa spotkania po 60 minut
-
- PLN
-
Diagnoza pedagogiczna
Diagnoza funkcji i procesów poznawczych na podstawie cyklu testów poparta obserwacją dziecka (podczas zajęć indywidualnych) oraz wywiadem z rodzicami.
Spotkanie 50 minut
-
- PLN
-
Konsultacje i poradnictwo w zakresie dojrzałości szkolnej dziecka
Spotkania z rodzicami mające na celu wsparcie w przygotowaniu dziecka do podjęcia nauki w klasie 1. (szczególnie dotyczy rodziców sześciolatków). Według potrzeb i zagadnień, z którymi przychodzą rodzice, na spotkanie prosimy zabrać wytwory dziecka: rysunki, próby pisma, inne prace plastyczne, ewentualnie nagrania mowy czy filmy.
Spotkanie 50 minut
-
- PLN
-
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z grupy ryzyka dysleksji – terapia indywidualna
Wspomaganie rozwoju dzieci pod kątem stymulowania i usprawniania funkcji pozwalających wykształcić gotowość (dojrzałość) szkolną.
Spotkanie 45 minut
-
- PLN
-
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z grupy ryzyka dysleksji – terapia grupowa
Wspomaganie rozwoju dzieci pod kątem stymulowania i usprawniania funkcji pozwalających wykształcić gotowość (dojrzałość) szkolną. Dobór uczestników zajęć zatwierdza terapeuta pod kątem potrzeb korekcyjnych.
Spotkanie 45 minut. Cena dotyczy jednego uczestnika.
-
- PLN
-
Metoda Dobrego Startu
Zajęcia wspierające rozwój dzieci przedszkolnych, których założeniem jest jednoczesne rozwijanie funkcji językowych, percepcyjnych i motorycznych oraz współdziałania między tymi funkcjami.
Spotkanie 30 min. Cena dotyczy jednego uczestnika w grupie 6-8 osobowej.
-
- PLN
-
Konsultacje i poradnictwo psychologiczne
Spotkanie mające na celu przyjrzenie się zagadnieniom, trudnościom, z którymi przychodzi osoba zgłaszająca się. W miarę eksploracji wspólnie definiujemy problemy, rozpoznajemy przyczyny i zasoby, szukamy odpowiedzi, ustalamy priorytety i ścieżki do optymalnych rozwiązań. Rozmowa z elementami psychoedukacji pozwala rodzicowi przyjrzeć się sobie i dziecku z innej perspektywy, zrozumieć, nabrać dystansu, uczynić następny krok w stronę świadomego rodzicielstwa.
spotkanie 55 minut
-
- PLN